Reklama2017-10-26
0

„Smak domowych kanapek” w reklamach margaryny Delma (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa margaryny Delma. Akcję, realizowaną pod hasłem „Smak domowych kanapek”, przygotowały firmy Advalue, Orka, Edda i Mindshare Polska.

Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący, jak w sobotni poranek członkowie rodziny przygotowują różne kanapki z margaryną Delmą. Narratorem spotu jest nastoletnia córka, która przedstawia całą rodzinę w trakcie przygotowywania kanapek. W kampanii prezentowane są nowe opakowania margaryny Delma, zaprojektowane przez agencję Edda.

- Delma zmienia się razem z jej konsumentami. Chociaż jesteśmy liderem kategorii, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów, wpisując markę w obecne trendy. Nowa kampania może wydawać się rewolucją, ale w rzeczywistości Delma niezmiennie pozostaje towarzyszką wspólnych, radosnych, rodzinnych chwil, tak samo jak jej maślany smak, lubiany przez konsumentów od 20 lat - komentuje Mateusz Oktaba, brand manager marki Delma.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Advalue, za zakup mediów - dom mediowy Mindshare, a produkcją spotu zajęło się studio Orka.

Autor:tw

Więcej informacji:Delma, margaryna

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas