Reklama2009-01-08
0

Deloitte: prasowa reklama skuteczniejsza od internetowej

Brytyjscy konsumenci zwracają większą uwagę na reklamy w prasie niżw internecie.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte, w którymuczestniczyło 2.023 mieszkańców Wielkiej Brytanii w wieku od 16 do74 lat, wynika, że 59 procent respondentów największą uwagęprzywiązuje do reklam w czasopismach - informuje serwis BrandRepublic.

Okazało się również, że 56 procent badanych większą uwagę zwracana reklamy w prasie codziennej niż na dowolne formy reklamyprezentowane w internecie.

64 procent Brytyjczyków jest także zdania, że dowolna reklamaonline jest bardziej natrętna niż reklamy w prasie codziennej, a 26procent jest nawet skłonnych do płacenia za internetowe treści,przy których nie byłyby umieszczane żadne reklamy.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Deloitta, prasowa reklama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas