Reklama2016-06-16
0

Dentsu Aegis Network utrzymał obsługę Kellog, w Polsce odpowiada za nią Carat

Dennis WoodsideDennis Woodside

Holding marketingowy Dentsu Aegis Network w wyniku wygranego przetargu nadal będzie zajmował się międzynarodową obsługą mediową koncernu Kellog (produkującego płatki śniadaniowe, ciastka i przekąski, m.in. Prinlges i Corn Flakes). Na naszym rynku odpowiada za to dom mediowy Carat Polska.

Przetarg obejmował 31 krajów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, dotyczył planowania, strategii oraz zakupu mediów. Nie podano, ile ani które inne firmy oprócz Dentsu Aegis Network brały w nim udział.

- W czasie szczegółowego procesu przetargowego agencje Carat i iProspect potwierdziły swoje solidne kompetencje w zakresie planowania i zakupu mediów w regionie EMEA. Co ważne, pokazały także wizję rozwoju naszych działań mediowych przez najbliższe trzy lata - uzasadnił Chris Nolan, regionalny dyrektor Kellogg ds. mediów i digitalu.

Dentsu Aegis Network pracuje dla Kellogs od 2008 roku.

Autor:tw

Więcej informacji:Dentsu Aegis Network, Carat, Kellog

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas