Telewizja2021-03-23
8

770 tys. widzów śledzi nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, Polsat stacją trzeciego wyboru

Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska; fot. PolsatJakub Szczęsny oraz Anna Cybulska; fot. Polsat

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” ogląda średnio 770 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki nowego serialu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” na antenie Polsatu oglądać można w niedziele o godz. 17.40, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia produkcji do 21 marca wyniosła 770 tys. osób, co przełożyło się na 5,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 838 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania polskiej odsłony „Design Dream” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Ojca Mateusza” i teleturniej „Jaka to melodia?”, osiąga 9,89 proc. udziału. Druga jest TVP2 (gł. „Panorama”, „Pogoda” i „Boso przez świat”; 6,43 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Równi sobie”; 4,32 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

O czym jest program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”

W każdym odcinku programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie sześciu projektantów wnętrz ma zadanie stworzyć projekt pomieszczenia jak najbardziej dopasowanego, pod względem funkcji i stylu, do wymagań bohaterów odcinka. Projekty mają być odpowiedzią na zmiany zachodzące w życiu tych osób.

Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.

Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas