Reklama2009-12-15
0

Deskartes z nową nazwą i ofertą

Agencja reklamowa Deskartes wprowadziła do swojej nazwy człon „health communication”. Jednocześnie firma rozszerzyła obszar działalności.

Uzupełnienie nazwy agencji Deskartes o człon „health communication” ma podkreślać jej specjalizację na rynku zdrowia. – Skupiamy na tej branży, dzięki czemu możemy zaoferować wiedzę i rozwiązania, które są bardzo dobrze dopasowane do specyficznych potrzeb klientów – opisuje Rafał Tomicki, współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji.

Jednocześnie Deskartes: health communication rozszerza obszar swojej działalności – oprócz segmentu leków na receptę będzie obsługiwać OTC, suplementy diety i dermokosmetyki, a planuje również wejście do branży ekologii i zdrowego stylu życia. Agencja oferuje przygotowanie i realizację działań ATL i BTL połączonych z PR-em, event-marketingiem i aktywnością w nowych mediach.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas