Reklama2009-11-06
0

Desperados: 'Lizards? Liz-Ars!'

Pod hasłem "Lizards? Liz-Ars!" ruszyła outdoorowa kampaniareklamowa piwa Desperados. Akcja o charakterze wizerunkowym jestskierowana do młodych osób.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Desperados opiera sięna wizerunku charakterystycznych dla niego jaszczurek,wykorzystując grę słów "Lizards" i "Liz-Ars". Akcja jest prowadzonana nośnikach outdoorowych super scroll, na których trójwymiarowelayouty zmieniają się w zależności od pory dnia. Taki przekaz jestskierowany do młodych osób, podkreślając związane z tą markąniezwykłe wrażenia i przełamywanie własnych ograniczeń.

Desperados

Akcja jest prowadzona na 230 nośnikach w ośmiu aglomeracjachmiejskich. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada-przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, natomiast planowaniempowierzchni i realizacją działań zajmuje się Grupa Ströer.

Autor:tw

Więcej informacji:Desperados

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas