Telewizja2011-06-17
4

„Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam

TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu serialu „Detektywi”. Produkcja - emitowana pięć dni w tygodniu, między lutym a 6 czerwca -  miała 2,49 mln widzów. Lepsza w tym paśmie okazała się tylko Jedynka.

TVN, emitujący "Detektywów", miała średnio 21,04 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz  21,54 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 22,71 proc. i  21,35 proc. udziału.
 

Zobacz tabelę


Największym zainteresowanie cieszyły się odcinki docu-crime pokazane jeszcze w lutym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl najpopularniejsze wydanie z 14 lutego zgromadziło 3,1 mln widzów.

Zobacz tabelę


Liderem w paśmie emisji formatu była Jedynka (3,01 mln widzów i 25,43 proc. udziału). W grupie komercyjnej (16-49) najlepszy okazał się Polsat (23,4 proc. udziału).

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe - z emitowanego od poniedziałku do piątku o 18.25 serialu “Detektywi” - wyniosły blisko 50 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

„Detektywów” oglądały przede wszystkim kobiety oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.

Zobacz tabelę


Obecnie TVN nadaje powtórki serialu. 

Autor:Kamil Sokołowski

Więcej informacji:Detektywi

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas