TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu serialu „Detektywi”. Produkcja - emitowana pięć dni w tygodniu, między lutym a 6 czerwca - miała 2,49 mln widzów. Lepsza w tym paśmie okazała się tylko Jedynka.
TVN, emitujący "Detektywów", miała średnio 21,04 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 21,54 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 22,71 proc. i 21,35 proc. udziału.
Największym zainteresowanie cieszyły się odcinki docu-crime pokazane jeszcze w lutym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl najpopularniejsze wydanie z 14 lutego zgromadziło 3,1 mln widzów.
Liderem w paśmie emisji formatu była Jedynka (3,01 mln widzów i 25,43 proc. udziału). W grupie komercyjnej (16-49) najlepszy okazał się Polsat (23,4 proc. udziału).
Wpływy reklamowe - z emitowanego od poniedziałku do piątku o 18.25 serialu “Detektywi” - wyniosły blisko 50 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
„Detektywów” oglądały przede wszystkim kobiety oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.
Zobacz tabelę
Obecnie TVN nadaje powtórki serialu.