Reklama2004-08-05
0

DHL rozpoczął olimpijską kampanię

Duch współzawodnictwa to główny motyw kampanii reklamowej rozpoczętej kilka dni temu przez DHL

Duch współzawodnictwa to główny motyw kampanii reklamowej rozpoczętej kilka dni temu przez DHL - oficjalnego sponsora zbliżających się Igrzysk Olimpiskich w Grecji. Duch rywalizacji, w reklamach, dotyczy jednak nie tylko sportu, ale także rynku usług kurierskich.

Kampania DHL wykorzystuje materiały drukowane, prasę, telewizję i Internet. Firma prezentowana jest jako główny opiekun reprezentacji lekkoatletów USA od strony logistycznej. W ramach umowy DHL zobowiązała się do bezpłatnego przewozu wszystkich przesyłek na trasie wioska olimpijska - Stany Zjednoczone włączając w to środki medyczne, odzież sportową i dokumenty zarówno sportowców jak i oficjeli.

W trakcie kampanii zaprezentowanych będzie 15 różnych spotów przygotowanych przez Ogilvy & Mather New York. Dzięki umowie na wyłączność z NBC DHL będzie jedyną firmą kurierską reklamowaną podczas Olimpiady na antenie tej stacji.

źródło: epr

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas