Reklama2010-04-28
0

DHL uruchamia globalną kampanię

Firma DHL uruchamia globalną kampanię reklamową pod hasłem 'Excellence. Simply delivered'.

Kreację kampanii przygotowała agencja 180 Amsterdam i jej cyfrowe ramię Riot. Za adaptację działań na poszczególnych rynkach odpowiedzialna będzie agencja Proximity.

Akcja będzie prowadzona w 21 krajach i 16 językach. Składają się na nią m.in. reklamy telewizyjne i prasowe w czołowych światowych mediach, jak również kampanie produktów w formacie drukowanym i cyfrowym. Uzupełnieniem będą ulotki, broszury, banery i lokalna reklama taktyczna.

180 Amsterdam zdobyła globalny budżet reklamowy zajmującego się przewozem przesyłek i logistyką przedsiębiorstwa na początku bieżącego roku, pokonując w finałowej fazie przetargu agencję M&C Satchi. Wcześniej z obsługi budżetu DHL zrezygnowała Ogilvy & Mather.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas