Reklama2013-02-18
1

Diabeł mówi „dobranoc” w kampanii Banku Pocztowego (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa oferty Banku Pocztowego dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy Arip Next, Film Produkcja i Effective Media.

Rozpoczęta właśnie kampania Banku Pocztowego podkreśla, że jej oferta jest dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej, nawet w małych miejscowościach. W spocie pokazuje to krótka scenka ilustrująca powiedzenie: nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc. Ponadto reklama informuje o zaletach Konta Standard: można je otworzyć w dowolnej placówce Poczty Polskiej, jego założenie i prowadzenie jest bezpłatne, a jego posiadacz może płacić rachunki bez prowizji w każdym Urzędzie Pocztowym lub przez internet.

W kolejnych spotach prezentowane będą poszczególne produkty Banku Pocztowego skierowane do różnych grup odbiorców indywidualnych: Konto Nestor i Kredyt Raz Dwa.

Pierwsza reklama od 17 lutego jest emitowana w TV4 oraz kanałach TVP, TVN i Polsatu. Kreację całej kampanii przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, wyprodukowało studio Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Effective Media. Pierwsza odsłona akcji potrwa miesiąc.

Autor:tw

Więcej informacji:Bank Pocztowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas