Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa oferty Banku Pocztowego dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy Arip Next, Film Produkcja i Effective Media.
Rozpoczęta właśnie kampania Banku Pocztowego podkreśla, że jej oferta jest dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej, nawet w małych miejscowościach. W spocie pokazuje to krótka scenka ilustrująca powiedzenie: nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc. Ponadto reklama informuje o zaletach Konta Standard: można je otworzyć w dowolnej placówce Poczty Polskiej, jego założenie i prowadzenie jest bezpłatne, a jego posiadacz może płacić rachunki bez prowizji w każdym Urzędzie Pocztowym lub przez internet.
W kolejnych spotach prezentowane będą poszczególne produkty Banku Pocztowego skierowane do różnych grup odbiorców indywidualnych: Konto Nestor i Kredyt Raz Dwa.
Pierwsza reklama od 17 lutego jest emitowana w TV4 oraz kanałach TVP, TVN i Polsatu. Kreację całej kampanii przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, wyprodukowało studio Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Effective Media. Pierwsza odsłona akcji potrwa miesiąc.