Reklama2010-11-26
0

Dialog odświeża swoją identyfikację wizualną

Telefonia Dialog ma zmodyfikowane logo i nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiany zaprojektowała i wprowadziła agencja Acztery.

W odświeżonym logotypie Telefonii Dialog bumerangi zyskały przestrzenną formę, a czcionka w nazwie firmy jest bardziej oszczędna.

Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku, ale nadal dominują w nim kolory pomarańczowy i granatowy.


Jednocześnie Telefonia Dialog rozpoczęła wprowadzanie całościowego systemu identyfikacji wizualnej, obejmującego oryginalne ikony produktowe i spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna ma odzwierciedlać najważniejsze wartości firmy: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.

Dialog planuje, że wdrażanie nowej identyfikacji zakończy w I kwartale przyszłego roku. Oprawę przygotowała wrocławska agencja Acztery.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas