Reklama2006-08-04
0

Dialog wybiera agencję ATL/BTL

Trwają przygotowania do jesiennej kampanii promocyjnej firmy Dialog.

Siedem wybranych agencji reklamowych otrzymało zaproszenie do udziału w przetargu ograniczonym na kreację w zakresie ATL i BTL (ze szczególnym uwzględnieniem planowanej na jesień ogólnopolskiej kampanii produktowej) firmy telekomunikacyjnej Dialog.

- Brief trafił do agencji 31 lipca. Na przygotowanie swojej oferty mają czas do 18 sierpnia br. ”Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na 25 sierpnia  - przetarg ma przebieg jednoetapowy, bez wyłaniania „krótkiej listy”. Od razu poznamy zwycięzcę, z którym zostanie podpisana umowa ramowa” – mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Generalny ds. Strategii i Marketingu.

Jesienna odsłona działań promocyjnych skupi się głównie na usługach szerokopasmowego dostępu do Internetu DialNet DSL.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas