Reklama2014-04-17
0

Diesel tanecznie reklamuje elastyczne jeansy (wideo)

Promujący linię elastycznych jeansów marki Diesel spot w efektowny sposób przedstawia 24 różne pozycje taneczne.

Spot nosi tytuł „A-Z of dance”, a więc jest swoistym alfabetem tanecznym opracowanym przez firmę Diesel. Każda z 24 zaprezentowanych figur odpowiada jednej z liter alfabetu. Można tutaj znaleźć zarówno klasyczne szpagaty, jak i charakterystyczne dla stylu ulicznego kramping i twerking. Na liście znalazł się również spopularyzowany przez internetowy mem harlem shake.

Wszystkie figury zostały zaprezentowane w ubraniach marki Diesel. W klipie uczestniczą natomiast utalentowani tancerze oraz zespoły z całego świata. Marka zachęca do zamieszczania własnych klipów i oznaczania ich hashtagami #jogjeans oraz #iddance.

Kampania jest realizowana wspólnie z i-D Magazine. Reżyserem spotu jest Jacob Sutton. Za produkcję odpowiada Laura Holmes Production.

Autor:tp

Więcej informacji:Diesel, jeansy Diesel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas