Reklama2014-12-05
0

Digital Kingdom i Isobar Poland zajmą się internetowym relaunchem Malibu

Agencje Digital Kingdom i Isobar Poland wygrały przetarg na obsługę w internecine marki rumu Malibu (należącej do Pernod Ricard Polska). W przyszłym roku planowany jest jej relaunch.

Digital Kingdom zajmie się dla Malibu stworzeniem formatu komunikacji kreatywnej, przygotowaniem produktowego serwisu internetowego, prowadzeniem konta na Instagramie oraz obsługą konkursów konsumenckich. Isobar Poland będzie odpowiadać za komunikację na Facebooku oraz reklamy displayowe.

- Zdecydowanie zwiększamy znaczenie digitalu w media split Malibu. Ta decyzja wiąże się bezpośrednio z wprowadzeniem nowej globalnej strategii marki, której celem jest odmłodzenie wizerunku Malibu oraz dotarcie do grupy tzw. fun starterów - zapowiada Maja Kosztrzewa-Ziemkiewicz, brand manager latin spirits w Pernod Ricard.

Nie podano, na jak długo podpisano umowę z Digital Kingdom i Isobar Poland ani które inne agencje brały udział w tym przetargu. Poprzednio Pernod Ricard współpracował z agencjami digitalowymi przy obsłudze Malibu projektowo, m.in. z Lemon Sky.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas