Reklama2004-08-12
0

Digital View z Shell Polska

Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało umowę z Shell Polska Sp. z o.o

Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało         z Shell Polska Sp. z o.o. umowę, na mocy której na wszystkich stacjach należących do koncernu Shell na terenie Polski (223 stacje) zostanie zainstalowany system ekranów wizyjnych POSTV.  Digital View odpowiada za instalację oraz obsługę systemu POSTV a sprzedażą czasu reklamowego zajmuje się agencja Incognito.

Super płaskie ekrany POSTV zainstalowane przy kasach, na wysokości wzroku klientów są nowoczesnym i bardzo efektywnym kanałem komunikacji reklamowej. Wyniki badań przeprowadzonych przez brytyjski instytut  POPAI (Point of Purchase Advertising International) pokazują, że  samo włączenie ruchu do przekazu reklamowego powoduje wzrost postrzegalności reklamy  średnio o kilkadziesiąt procent w stosunku do efektów oddziaływania obrazu nieruchomego. Z badań POPAI  wynika, że wizualna, ruchoma reklama w punkcie sprzedaży ma istotny wpływ na decyzje          o zakupach jak też buduje markę i wizerunek produktów .

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas