Reklama2017-07-05
4

Dinozaur i królowa angielska reklamują burgery Maestro w McDonald’s (wideo)

Sieć restauracji McDonald’s zaczyna kampanię reklamującą wprowadzone właśnie do menu burgery Maestro. Akcję, pod hasłem „Tego jeszcze nie było!”, przygotowały DDB&tribal, Dobro, Gutenberg Networks i OMD.

Burgery Maestro - z wołowiną i dodatkami - są dostępne w restauracjach McDonald’s od 5 lipca w dwóch wariantach: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe.

Reklamująca je kampania jest oparta na spocie, w którym pracownicy McDonald’s opowiadają o niesamowitych gościach, których obsługiwali: królowej angielskiej i dinozaurze. Na końcu pojawia się slogan „Super tu być 25 lat” podkreślający jubileusz startu sieci McDonald’s w Polsce.

 

Promocja z burgerami Maestro potrwa do 22 sierpnia.

Strategii i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DDB&tribal, a materiały POS - Gutenberg Networks. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:McDonald’s, burger

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas