Reklama2011-04-07
2

Dinozaury 3D reklamują lody 3Dino

Firma Martin Braun wprowadza do sprzedaży w Polsce lody 3Dino. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez producenta wspólnie z agencjami Mr. Bloom i Cresco Italia.

Nazwa lodów dla dzieci 3Dino nawiązuje do technologii 3D, w której są wykonane gadżety dostępne z tymi produktami w cukierniach i lodziarniach oraz inne materiały promujące tę markę. Same lody mają zielony kolor i polewę z karmelizowanymi migdałami imitującą skórę dinozaura.

Motywem przewodnim komunikacji marketingowej 3Dino są właśnie dinozaury. – Tworząc produkt od razu planowaliśmy działania promocyjne, mając nadzieję, że dzięki technice 3D skutecznie dotrą one do polskich konsumentów – opisuje Krystian Rafał Cieślak z działu promocji firmy Martin Braun.



Kampania reklamowa obejmuje prasę (magazyny branży HoReCa, m.in. „Bake&Sweet”, „Przegląd Piekarski i Cukierniczy”, „W Piekarni i W Cukierni”, „Cukiernictwo i Piekarstwo”), internet (serwisy branżowe, m.in. lody.com.pl, papaja.pl, newsgastro.pl, gastrona.pl, przegląd-spozywczy.pl, spozywka.pl, lodyportal.pl) oraz materiały POS.

 

Akcję przygotowały agencje Mr. Bloom (ATL) i Cresco Italia (BTL), a planowaniem mediów zajął się dział promocji Martin Braun.

Autor:tw

Więcej informacji:Martin Braun, 3Dino

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas