Internet2011-08-29
0

Direct Publishing Group dla Bayera

Wydawnictwo Direct Publishing Group stworzyło na potrzeby firmy Bayer wortal dla diabetyków HipHipHurra.

http://hiphiphurra.pl edukuje młodych pacjentów oraz ich najbliższych, dostarczając treści, których bezpośrednim celem jest ułatwienie im codziennego życia z cukrzycą.

Konstrukcja wortalu opiera się na metodzie edukacji poprzez zabawę. Dostępne są w nim gry, komiksy i opowiadania połączone z merytoryczną informacją. W odpowiedzi na sugestie odwiedzających dobudowano też nowe działy tematyczne. Funkcjonalność serwisu umożliwia również zapoznanie się z ofertą produktową firmy Bayer.

Direct Publishing Group odpowiada również za aktualizację treści wortalu, a wraz ze spółką zależną Net Publishing także za przygotowanie i kompleksową obsługę sklepu on-line.

Autor:km

Więcej informacji:Direct Publishing Group, Bayer

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas