Kanał Disco Polo Music w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 12,5 tys. widzów, a stacja miała 0,19 proc. udziału w rynku. Nowa telewizja zajęła od razu trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów muzycznych, przegrywając tylko z naziemnymi Polo TV i Eską TV.
Kanał Disco Polo Music rozpoczął nadawanie 1 maja 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż do 7 maja br. jego średnia oglądalność wyniosła 12,5 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Nowa muzyczna stacja, choć dostępna w pierwszych dniach tylko w Cyfrowym Polsacie, od razu zajęła trzecie miejsce wśród kanałów muzycznych. Miała tylko słabsze wyniki niż nadające naziemnie kanały Polo TV i Eska TV. Średni dobowy udział tej pierwszej stacji w okresie od 1 do 7 maja br. wyniósł 0,71 proc., a tej drugiej - 0,58 proc. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Eska TV (1,05 proc.) minimalnie wygrywała z Polo TV (1,03 proc.).
Oglądalność Disco Polo Music na tle Polo TV i Eski TV
Zobacz tabelę
Największą oglądalność do tej pory w Disco Polo Music zgromadził program „Ranking - sukcesy i porażki”, który 3 maja br. o godz. 15.05 obejrzało 75 tys. widzów. Na drugiej pozycji znalazło się pokazane godzinę wcześniej „Disco Party” z widownią na poziomie 66 tys. osób.
Trzy topowe programy na antenie stacji
Zobacz tabelęDisco Polo Music to 20. kanał Telewizji Polsat, prezentujący muzykę disco polo, dance i biesiadną. Od 9 maja br. kanał dostępny będzie także na platformie nc+, rozmowy z kolejnymi operatorami trwają. Jego szefową jest Monika Wojdyga-Makowska.