Telewizja2016-11-24
4

Discovery Historia na 10. urodziny zmienia logo i oprawę

W poniedziałek 28 listopada br. kanał Discovery Historia z okazji 10-lecia istnienia wprowadzi nową oprawę kanału i logo, a w ramówce stacji obok dotychczasowych programów zagoszczą nowe tytuły prezentujące zjawiska, postaci historyczne oraz wynalazki.

Na antenie pojawi się odświeżony logotyp i oprawa, które zostały opracowane przez zespół kreatywny pod kierownictwem Sławomira Jurka. Discovery Historia zaproponuje także widzom całkiem nowe programy.

- Discovery Historia jest z nami od dziesięciu lat. Jest to kanał, który doskonale uzupełnia nasze portfolio. Widzowie bardzo go cenią - widzimy to po wynikach oglądalności oraz komentarzach, jakie do nas nadsyłają. Przez cały czas obecności na rynku udowadnialiśmy, że historia nie jest nudna, a wręcz przeciwnie. Historia zaskakuje i budzi emocje. Nie jest obiektywna. Z nową oprawą i misją będziemy kontynuować przybliżanie historii naszym widzom w jeszcze lepszej jakości - mówi Marcin Ziółek, senior channel manager factual w Discovery w Polsce.

1 grudnia br. o godz. 22.00 w ramówce Discovery Historia pojawi się program „Szyfry i spiski”, w którym przedstawione zostaną nieznane miejsca i przełomowe wynalazki, a także charakterystyki wpływowych ludzi.

Kolejną nowością jest seria „Militarny ranking” (od 4 grudnia o godz. 22.00) o strategiach i tajemnicach wojen czasów współczesnych. Natomiast 16 grudnia br. o 22.00 widzowie obejrzą cykl „Europa kontra Imperium Osmańskie”.

Kanał Discovery Historia wystartował 15 listopad 2006 jako Discovery TVN Historia, jako wspólny projekt Discovery Communications i Grupy ITI. Od kwietnia 2010 roku stacja funkcjonuje jako Discovery Historia.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Discovery Historia w rynku telewizyjnym wyniósł 0,11 proc.

Autor:lb

Więcej informacji:Discovery Historia, Discovery

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas