Telewizja 2011-06-10
0

Discovery liderem, najwięcej zyskała TVP Historia

Discovery Channel był w maju br. bez zmian liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych, sporo zyskał zajmujący drugie miejsce National Geographic Channel, ale najbardziej do góry poszła widownia stacji TVP Historia.

Wśród ogółu widzów liderujący Discovery zanotował udział na poziomie 0,62 proc., po wzroście o 7,4 proc. Na drugą pozycję awansował, po sporym wzroście o 72,5 proc., kanał National Geographic Channel, którego udział wyniósł 0,41 proc. Stacja ta od lutego br. dołączyła do Cyfrowego Polsatu, a od kwietnia do platformy N. Podium zamyka Discovery Science (0,24 proc. udziału w rynku, spadek o 3,2 proc.).

Rekordowy wzrost (o 371,4 proc.) zanotował kanał TVP Historia, zaś najwięcej (chociaż tylko 33,3 proc.) stracił kanał BBC Knowledge wyłączony od lutego br. z Cyfrowego Polsatu i włączony do oferty mniejszej platformy N.

Zobacz tabelę


W grupie komercyjnej 16-49 podium najpopularniejszych kanałów wyglądało identycznie. Pierwszy był Discovery Channel z udziałem 1 proc. (wzrost o 15,2 proc.), drugie miejsce z wynikiem 0,54 proc. zajął National Geographic Channel (do góry o 105,3 proc.), a trzeci był Discovery Science (0,36 proc., wzrost o 3,7 proc.). Liderem wzrostu także była TVP Historia, której udział poszedł do góry aż o prawie 900 proc., a spadku – Discovery World (tylko o 37,3 proc. w dół).

Zobacz tabelę


Najpopularniejszym programem w Discovery Channel w zeszłym miesiącu był cykl “Jak to jest zrobione”. Najchętniej oglądany jego odcinek zobaczyło 176 tys. widzów.

Zobacz tabelę

Dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Autor: pp

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas