Telewizja2004-12-17
0

Discovery Media nowym partnerem VIVA Polska

Od stycznia 2005 roku sprzedażą czasu antenowego stacji muzycznej VIVA Polska zajmie się agencja – Discovery Media Polska

Dom mediowy będzie uprawniony do reprezentowania interesów telewizji w zarówno w dziedzinie sprzedaży jej czasu antenowego jak i innych działań, które obejmują kampanie spotowe, sponsoring, organizację wraz z VIVĄ wielkich imprez, konkursów z udziałem fundatorów nagród oraz projekty specjalne dla poszczególnych klientów.

‘VIVA dołączyła do grona kanałów globalnej firmy Viacom. Decyzja o zmianie agencji sprzedaży jest wynikiem strategicznych posunięć dążących do koordynacji funkcjonowania kanałów tej firmy na polskim rynku’ – mówi Monika Oomen, dyrektor zarządzająca stacji VIVA Polska.     

VIVA Polska jest klasycznym medium nastawionym na komunikowanie z młodymi ludźmi. W erze telewizji interaktywnych nie tylko tworzy, ale i odzwierciedla modę i trendy panujące w środowisku nastolatków. W programowaniu stacji widać silną identyfikację z jej grupą docelową. Aż 60 % odbiorców VIVA Polska ma od 13 do 29 lat.

Stacja silnie angażuje się w propagowanie polskiej muzyki. Wspiera także przedsięwzięcia i patronuje wszystkim akcjom wpływającym na popularyzację polskiego i zagranicznego rynku muzycznego.

Telewizja muzyczna VIVA Polska nadaje program od czerwcu 2000 roku. Odkodowany sygnał umożliwia odbiorcom nieograniczony dostęp  do kanału.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas