Najpopularniejszym kanałem naukowo-dokumentalnym była w październiku stacja Discovery. Kanał poprawił swój wynik zarówno w grupie 4+ jak i 16-49. Liderem wzrostu okazał się jednak kanał TVP Historia.
Wśród ogółu widzów Discovery miało w październiku 0,6 proc. udziału w rynku. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się kolejno Animal Planet i National Geographic (0,28 proc. i 0,24 proc. udziału). Liderami wzrostu okazały się TVP Historia (+55,6 proc.) oraz BBC Knowledge (+48,6 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Pierwsza pozycja w grupie komercyjnej (16-49) także należała do Discovery (0,87 proc. udziału). Dalej znalazły się Discovery Science (0,34 proc. udziału) oraz National Geographic (0,33 proc. udziału). Duży wzrost TVP Historia (0,030 proc. udziału; +328 proc.), lekko w dół Travel Channel (0,068 proc. udziału, minus 15 proc.).
Najpopularniejsze pozycje programowe w Discovery październiku br.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.