PR2015-01-20
1

Discovery Networks szuka agencji PR w przetargu

Fot. Alvernia Studios/NEXT FILMFot. Alvernia Studios/NEXT FILM

Firma Discovery Networks planuje w przetargu wybrać agencję public relations, która odpowiadać będzie za komunikację korporacyjną i PR programowy kanałów nadawcy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Przetarg będzie mieć charakter zamknięty - briefy wysłane zostaną do wybranych przez Discovery Networks agencji, w tym do firmy MSL Group, która od 2013 roku obsługuję nadawcę (umowa z nią nadal obowiązuje). Agencja ta została wybrana w przetargu, ale wówczas miał on charakter otwarty (więcej na ten temat).

Discovery Networks jest nadawcą m.in. stacji Discovery Channel, Discovery Science, TLC i ID.

Spółka nie komentuje sprawy przetargu.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas