Reklama2008-07-14
0

Discovery promuje swoje portfolio (wideo)

Od 5 lipca do końca lata widzowie kanałów Discovery Channel,Discovery World, Discovery Science oraz Discovery Historia, mogąoglądać dwa minutowe filmy autopromocyjne pod hasłem "Discovery -wszystko, czego potrzebujesz latem".

Celem kampanii obejmującej emisję spotów jest promocja portfolioDiscovery Networks w Polsce, czyli budowanie świadomości takichmarek jak Discovery Science i Discovery World.

- Poprzez zabawną fabułę i podkreślenie zróżnicowanej ofertyprogramowej tych kanałów chcemy zachęcić widzów do jaknajczęstszego korzystania z całego naszego portfolio kanałów.Zwłaszcza teraz, w okresie wakacji, kiedy jednak sporo z nas musiprzetrwać lato w mieście. Stąd pomysł na wykorzystanie utworu JoeCockera'a "Summer in the City" - tłumaczy Magdalena Szczawińska,on-air creative director w Discovery Networks EMEA.

Spoty zostały wyprodukowane przez studio Play Production.Autorem ich scenariuszy i reżyserem jest Grzegorz Jankowski.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas