Telewizja2023-05-17
12

Disney+ rozsyła maile o zmianach w abonamencie

Serwis streamingowy Disney+Serwis streamingowy Disney+

Użytkownicy Disney+, którzy rok temu zdecydowali się na 12-miesięczną subskrypcję w promocyjnej cenie, zostali powiadomieni mailowo, że zostaną przełączeni na plan miesięczny. Dopiero po upływie 30 dni, będą mogli znowu wykupić dostęp do platformy na rok w standardowej cenie.

Disney+ rozpoczął działalność w Polsce 14 czerwca 2022 roku. Można było się wówczas zdecydować na subskrypcję miesięczną, która do dziś kosztuje 28,99 zł miesięcznie lub roczną. Osoby, które do 13 czerwca ub.r. zarejestrowały się na stronie platformy mogły ją pozyskać w cenie ośmiu miesięcy, czyli  229,90 zł. Oferta musiała zostać wykorzystana do 26 czerwca 2022 roku. Obecnie 12-miesięczna subskrypcja kosztuje 289,90 zł.

E-mail o kończącym się okresie promocyjnym

W przypadku użytkowników, którzy wykupili roczną ofertę promocyjną, zaczął się właśnie ostatni miesiąc subskrypcji. Platforma rozsyła do nich e-maile, w którym informuje, że od przyszłego miesiąca mogą dalej korzystać z jej usług za 28,99 zł miesięcznie. Po miesiącu mogą znowu zdecydować się na plan roczny.

Jak się dowiedzieliśmy, nie jest planowany powrót promocji „12 miesięcy w cenie 8”. Oznacza to, że przy przedłużeniu subskrypcji opłata będzie odpowiadać 12 miesiącom, czyli wyniesie 289,90 zł. W modelu miesięcznym (28,99 zł) Disney+ kosztuje 347,88 zł.

Na niższe opłaty za Disney+ wciąż mogą liczyć abonenci Polsat Box, Plusa i Netii, jeśli zwiążą się z którąś z tych firm dłuższą umową. Jeszcze w tym roku tani pakiet Disney+ ma pojawić się w Europie. Nie wiadomo jednak na jakich rynkach i czy jego debiut nie będzie wiązał się z podwyżkami, jak to miało miejsce w Stanach Zjednoczonych.

W ofercie platformy poza produkcjami Disneya, są propozycje Marvela, Star Wars, Star i National Geogaphic. Z Disney+ można korzystać za pomocą przeglądarki internetowej, urządzeń mobilnych i telewizorów lub przystawek Android TV/Google TV, Apple TV, Chromecast, Amazon Fire TV, a także telewizorów z systemami operacyjnymi Tizen (Samsung), WebOS (LG) i nowszych konsol do gier (PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S).

Z danych Mediapanelu wynika, że w marcu br. Disney+ jako strona internetowa i aplikacja mobilna zanotował w Polsce 4,15 mln użytkowników, 2 godziny, 49 minut i 22 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego z nich oraz 14 proc. zasięgu.

Autor:ag

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas