Telewizja2007-05-07
0

Disney Channel podbija polski rynek

Kwiecień 2007: tvn24 liderem. Coraz lepsze wyniki Mini Mini i Disney Channel, traci Cartoon Network i Zig Zap - czyli top 20 stacji tematycznych.

Liderem kanałów tematycznych w kwietniu 2007 r. była telewizja tvn24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku tvn24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 1,1 punktu proc. do poziomu 2,6 proc. Drugi kanał w rankingu - Mini Mini - zyskał 0,31 punktu proc. (0,80 proc.).

Na trzecie miejsce awansował Discovery - 0,56 proc. (w górę o 0,12 punktu proc.). Na czwartej pozycji uplasował się kanał dla dzieci Cartoon Network, który rok temu był drugi (spadek o 0,14 punktu proc.).

Coraz wyżej w rankingu najchętniej oglądanych kanałów tematycznych znajduje się Disney Channel, który na naszym rynku pojawił się w grudniu 2006 (dostępny tylko w Cyfra+ i Cyfrowy Polsat). W styczniu 2007 Disney Channel był w rankingu na 13. miejscu, w lutym na dziewiątym (0,35 proc.), w marcu na ósmym (0,40 proc.) a w kwietniu już na 6. miejscu z 0,49 proc. udziałem w rynku.

Zobacz tabelęArial size=1>Disney Channel0,26Discovery Science0,24

Podobne informacje:

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas