Telewizja2020-11-02
0

Disney Junior w akcji #OglądamyDlaZabawy zachęca do umacniania relacji rodzinnych poprzez zabawę

Disney Junior rusza z akcją #oglądamydlazabawy, w której stacja zachęca rodziców do umocnienia relacji z dzieckiem poprzez zabawę inspirowaną ekranowymi bohaterami. Inicjatywę promować będą m.in. influencerzy: Superstyler, Paulina Krupińska, Agnieszka Sienkiewicz i Extra Tata.

Z pomocą i pod patronatem autorki bloga Dobra Relacja i książki „Dobra relacja. Skrzynka z narzędziami dla współczesnej rodziny” - Małgorzaty Musiał  - kanał Disney Junior opracował specjalne karty ułatwiające rodzicom swobodniejsze poruszanie się w tematyce ulubionych serii animowanych najmłodszych i lepsze zrozumienie świata wyobraźni dziecka.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Karty #oglądamydlazabawy z jednej strony przedstawiają najważniejsze informacje o serii i bohaterach „Pidżamersów”, „Bluey” i „Myszki Miki: Zamieszani w przygody”, z drugiej pokazują inspirowane nimi pomysły na zabawy. Całość uzupełniają komentarze ekspertki, która tłumaczy, w jaki sposób taka prosta zabawa może pomóc w budowaniu bliskości i wzajemnego zrozumienia.

- Czas spędzony wspólnie na zabawie pomaga pogłębić interakcje. Już kilka minut zaangażowanego kontaktu wzmaga wydzielanie oksytocyny, wspierającej więź między ludźmi - tłumaczy Małgorzata Musiał, ekspertka akcji #oglądamydlazabawy. - Dodatkowo, dla dziecka jest to okazja, aby uczyć się świata, zrozumieć doświadczane sytuacje, takie jak konflikty w przedszkolu czy wizyta u lekarza, i wchodzić w różnorakie interakcje. W zabawie rodzic może dowiedzieć się o dziecku tego, czego nie dowie się z rozmów i stawianych pytań. Tak buduje się relacje oparte na zrozumieniu - dodaje.

W najbliższych dniach akcję w mediach społecznościowych wspierać będą Paulina Krupińska, Agnieszka Sienkiewicz, Superstyler oraz Extra Tata, którzy na swoich profilach zaprezentują przykłady prostych zabaw.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/david-levine-po-16-latach-odchodzi-z-disney-channel ##

W 2019 roku średni udział Disney Junior wśród widzów w grupie 4-12 lat wyniósł 2,34 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas