Reklama2011-07-13
2

Disney Junior od września z reklamami

Od września br. na antenie kanału dziecięcego Disney Junior pojawią się reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie broker kanałów tematycznych Atmedia.

Oferta reklamowa stacji obejmowała będzie m.in. kampanie spotowe, pakiety GRP, sponsoring oraz akcje specjalne z wykorzystaniem także pozostałych kanałów spółki The Walt Disney Company (Disney XD i Disney Channel).

Disney Junior od 1 czerwca br. zastąpił kanał Playhouse Disney, wprowadzony do Polski we wrześniu 2010 roku. Stacja kierowana jest do dzieci w wieku 2-7 lat oraz ich rodziców. Kanał oglądać można w Cyfrowym Polsacie oraz m.in. w sieciach kablowych UPC Polska, Vectra i Aster. W czerwcu br. stacja znalazła się na szóstym miejscu wśród wszystkich kanałów dziecięcych z udziałem na poziomie 0,54 proc. w grupie 4+ i 2,96 proc. w grupie 4-15 (dane Nielsen Audience Measurement, więcej na ten temat).

Stacja Disney Junior będzie ósmym kanałem dziecięcym w portfolio Atmedia, obok Disney Channel, Disney XD, CBeebies, MiniMini, Nickelodeon, Polsatu JimJam i ZigZap. Spółka oferuje też pakiet witryn @kids, w którym znajdują się serwisy obsługiwanych nadawców oraz zewnętrznych wydawców (np. wydawnictwa Egmont).

Jak szacuje Atmedia, Disney Junior wzmocni udział w rynku pakietu Atkids (zawiera wszystkie stacje dziecięce) o ok. 13 proc. do poziomu 32 proc. w grupie 4-12 lat. Po uruchomieniu sprzedaży reklam w Disney Junior portfolio Atmedia będzie liczyć łącznie 56 kanałów.

Autor:pp

Więcej informacji:Disney Junior

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas