Kultura2022-11-04
1

Disney+ eksperymentuje ze sklepem z gadżetami dla subskrybentów

Gadżety ze sklepu Disney+Gadżety ze sklepu Disney+

Koncern The Walt Disney Company poinformował, że na próbę uruchomił sklep ze swoimi gadżetami dla subskrybentów Disney+. Eksperyment w Stanach Zjednoczonych ma wykazać czy serwis streamingowy powinien prowadzić podobną działalność także na innych rynkach.

Do wtorku wybrane produkty będą mogli nabyć wyłącznie użytkownicy Disney+. Opcja zakupów jest na razie dostępna tylko dla amerykańskich subskrybentów, którzy ukończyli 18 rok życia. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem kodów QR. Niedawno informowaliśmy, że Disney+ rozważa wyjście poza tradycyjną działalność platform SVoD i zaoferowanie ofert łączonych na przykład z wizytą w parkach rozrywki Disneyland. Uruchomienie sklepu może być elementem tej strategii.

Jakie produkty można nabyć w sklepie Disney+?

W sprzedaży mają być produkty nawiązujące do produkcji samego Disneya i innych marek znanych z jego serwisu, czyli Marvela, Star Wars czy Pixar. „New York Times” informuje, że od 250 do 400 dol. kosztują różne warianty miecza świetlnego. Taniej, bo za 27-100 dol. można kupić odzież związaną z treściami dostępnymi w Disney+.

Na przykład kurtka „Czarnej pantery” kosztuje 80 dol., a płaszcz Doktora Strange 100 dol. Osoby dysponujące większymi środkami mogą nabyć tarczę  kapitana Cartera Vibranium (400 dol.) albo maskę kolekcjonerską „Czarnej pantery” (150 dol.). Lalka Ahsoka Tano Special Edition, nawiązująca do Star Wars kosztuje 50 dol.

Platforma przekonuje, że oferowane przez nią gadżety mogą być dobrymi prezentami pod choinkę. - Dostęp do wyselekcjonowanej kolekcji towarów na nadchodzący sezon świąteczny to eksperyment mający na celu zwiększenie satysfakcji użytkowników serwisu Disney+, który oferuje coraz więcej korzyści płynących z subskrypcji - powiedziała w oświadczeniu Alisa Bowen, prezes Disney+.

Disney+, który zadebiutował nad Wisłą w czerwcu, ma na całym świecie 152 mln subskrybentów. Rok temu było ich 115 mln. W samej Ameryce Północnej za platformę płaci około 45 mln gospodarstw domowych. Na bardzo konkurencyjnym rynku streamingowym, firma musi bardzo ciężko pracować nad zadowoleniem klientów. 8 grudnia br. w USA wprowadza pakiet z reklamami, który będzie kosztował 7,99 dol. miesięcznie. Cena standardowego pakietu bez reklam podrożeje do 10,99 dol.

Autor:ag

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas