Internet2016-04-08
4

Disney, TVP i TVN najpopularniejsze, TV Republika najbardziej komentowana i oceniana (stacje tv na YouTubie)

Wśród polskich stacji telewizyjnych najwięcej subskrybentów na YouTubie mają kanały Disney Channel Polska, TVN, Telewizji Polskiej (profil iTVP) i Disney Junior Polska. Zdecydowanie najwięcej odsłon zanotowały klipy na kanale iTVP, a najwięcej komentarzy i ocen zamieszczono przy materiałach Telewizji Republika.

Według danych firmy SoTrender w marcu br. klipy zamieszczone na kanale yutube’owym stacji dziecięcej Disney Junior Polska odtwarzano 23,02 mln razy, materiały na kanale iTVP (są tam głównie zwiastuny różnych produkcji oraz fragmenty programów rozrywkowych i lifestylowych) - 20,3 mln razy, a na kanale stacji MiniVevo - 16,23 mln razy.

Kanał TVN zanotował 10,24 mln wyświetleń klipów, natomiast cztery kolejne kanały w zestawieniu (Canal+ Polska, Disney XD, Telewizji Republika i dziecięcy kanał TVP) - od 1,88 mln do 3,94 mln odtworzeń.

Ogółem zdecydowanie najpopularniejsze są materiały na kanale iTVP - zanotowały dotychczas 437,8 mln odwtorzeń, ponad dwa razy więcej niż klipy na kanałach MiniVevo (267,6 mln), Disney Junior Polska (252,1 mln) i Disney Channel Polska (247,7 mln).

Na iTVP hitami są skecze kabaretów, najpopularniejszy wyświetlono jak dotąd 7,5 mln razy.

 


Najwięcej subskrybentów mają kanały Disney Channel Polska (239,6 tys.), TVN (227,5 tys.), iTVP (201,9 tys.) i Disney Junior Polska (169,3 tys.).

W marcu zdecydowanie najwięcej subskrybentów zyskał kanał Disney Junior Polska (20,2 tys., to 14 proc. w górę), natomiast tylko minimalne wzrosty zanotowały kanały Superstacji i „Kalendarza Historycznego” Telewizji Republika.


Zdecydowanie najwięcej działo się w marcu na kanałach Telewizji Republika, TVN i iTVP. Wskaźnik aktywności (sumujący komentarze i oceny przy filmach oraz nowe subskrypcje) dla pierwszego i drugiego wyniósł po ok. 85,3 tys., a dla trzeciego - 78,8 tys.

Biorąc pod uwagę, że kanał TV Republiki ma zdecydowanie mniej subskrybentów i odtworzeń klipów niż dwa kolejne, jest od nich wielokrotnie bardziej interaktywny.

Najwięcej razy w zeszłym miesiącu oceniane były (poprzez kliknięcie na „łapkę w górę” lub „łapkę w dół”) klipy na kanałach TVN (47,2 tys.) i iTVP (46,7 tys.).

Z kolei największy udział dodatnich ocen był przy klipach Canal+ (98 proc.), Sport.tvp.pl (96 proc.) i Disney Channel Polska (94 proc.).

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas