Reklama2012-02-29
1

„Dla Ciebie wszystko!” - Empik autopromuje się wizerunkowo

W salonach Empik rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tej sieci. Wykorzystywane w niej reklamy przygotowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative.

Startująca właśnie kampania sieci Empik pokazuje bogactwo jej oferty w zakresie kultury, wiedzy i rozrywki. - W akcji podkreślamy, że każdemu odbiorcy dajemy łatwy i nieograniczony dostęp do całej sfery kultury i jesteśmy w stanie spełnić każdą kulturalną „zachciankę” - przekonuje Katarzyna Skipor, retail marketing manager w Empiku.

Wykorzystywane w kampanii layouty - prezentujące poszczególne segmenty produktowe: książki, muzykę, film, gry, prasę, zabawki i gadżety - są utrzymane w odważnej, energetycznej kolorystyce. Reklamy zaprojektowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative, która współpracuje w tym zakresie z Empikiem od 4 lat.

Działania reklamowe w salonach Empik obejmują nośniki takie jak podwieszki B1 i B2, podwieszki z nazwami działów, plakietki dla pracowników oraz owijki na stoły promocyjne. Dodatkowo 100 tys. klientów rozdane zostaną okolicznościowe tatuaże. Akcja potrwa do 20 marca.

Autor:tw

Więcej informacji:Empik

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas