Reklama2005-01-14
0

Dla kogo ważna komunikacja DR w internecie?

Komunikacja DR w Internecie istotna dla branży finansowej i motoryzacyjnej

Na podstawie danych zebranych na kilkudziesięciu rynkach światowych Media Contacts przeprowadziło raport oddziaływania realizowanych kampanii na generowaną sprzedaż produktów i usług.  Podstawowe dane zostały zebrane dla klientów działających w branży finansowej, turystycznej (w obu przypadkach celem kampanii było generowanie sprzedaży bezpośredniej produktów i usług) oraz motoryzacyjnej (celem było generowanie zapytania w postaci zamówienia materiałów lub informacji / kontaktu).  Jak pokazują badania proces podejmowania decyzji i dokonywania akwizycji może wyglądać różnie dla poszczególnych branż. W przypadku branży finansowej większość sprzedaży jest generowana w przeciągu 1 godziny od kliknięcia w emitowaną reklamę lub też ewentualnie od kontaktu z emitowaną reklamą. Podobnie przedstawiają się wyniki dla branży motoryzacyjnej, gdzie proces decyzyjny jest bardziej długotrwały i skomplikowany, jednakże reklama internetowa silnie wpływa na inicjowanie kontaktu z potencjalnym klientem. W przypadku branży turystycznej czas podejmowania decyzji jest wydłużony i znaczna część klientów dokonuje zakupu nawet w przeciągu 7 dni od kontaktu z reklamą.

Badanie zostało przeprowadzone z wykorzystaniem systemu Artemis umożliwiającego dzięki zaawansowanej funkcjonalności direct response między innymi na szczegółową analizę sprzedażową prowadzonej kampanii w sieci. 

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas