Prasa2015-02-09
0

„Dobre Rady”, „Kobieta i Życie” i „Przepisy Czytelników” na czele miesięczników (top 112)

W październiku 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników należała do „Dobrych Rad”, które wyprzedziły „Przepisy Czytelników”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 112 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w październiku 2014 roku wyniosła 349 235 egz. W porównaniu do października 2013 roku zwiększyła się ona o 1,11 proc. Wówczas magazyn ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z piątego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 315 340 egz., po wzroście o 2,59 proc. - największym w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Ostatnią pozycję na podium zajął kulinarny magazyn „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press), który rok wcześniej był liderem. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się o 15,24 proc. do 299 945 egz.

Z szóstej na czwartą lokatę awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik sprzedażowy tego pisma jednak zmniejszył się o 3,38 proc. do 294 298 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda), który rok wcześniej był trzeci. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 274 095 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 18,32 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - zajął miejsce ósme. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 225 901 egz., po spadku o 3,27 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia pięć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazły się dwa pisma luksusowe.

Zobacz tabelę

W zestawieniu ujęto miesięczniki o niebranżowym charakterze.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas