Prasa2014-11-12
0

„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w sierpniu 2014 roku wyniosła 382 285 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku zmniejszyła się ona o 2,64 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 348 260 egz., po wzroście o 4,46 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnią pozycję na podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 4,39 proc. do 325 315 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 57,06 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca piątego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 134 983 egz.

Zobacz tabelę


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 37,31 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas