W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lipcu 2014 roku wyniosła 325 709 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku zwiększyła się ona o 6,80 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 304 854 egz., po wzroście o 3,70 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był piąty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,54 proc. do 259 884 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 12,73 proc., zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która spadła z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 211 506 egz.
Zobacz tabelę
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,98 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - było to 9,32 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.