Prasa2009-04-10
0

'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'

W styczniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie były "DobreRady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) wstyczniu b.r. wyniosła 512 408 egz. (wzrost o 10 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie"(Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 462 393 egz.(tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.), a na pozycjitrzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 436 201 egz. (spadek o 4proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Poradnik Domowy" (23 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas