Prasa2008-08-10
0

'Dobre Rady' liderem, 'Olivia' ostro w dół

W maju 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady'(Burda Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 496 030 egz.- to 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo 'Świat Kobiet' (WydawnictwoBauer) - 440 529 egz. (wzrost o 26 proc.) a na trzecim "PoradnikDomowy" (Agora), który sprzedał się w liczbie 402 240 egz. (spadeko 7 proc.).

Zobacz tabelę


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedażyodnotował miesięcznik "Claudia".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas