Prasa2008-06-11
0

"Dobre Rady" liderem, "Olivia" ostro w dół w I kw. 2008

"Dobre Rady" był liderem wśród miesięczników poradnikowychadresowanych do kobiet w I kwartale obecnego roku, osiągającśrednią sprzedaż w wysokości 505 tys. egzemplarzy. Najwięcejczytelników straciła w tym okresie "Olivia".

"Dobre Rady" (Burda Media Polska) osiągnęły w I kwartale 2008roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 505 398 egz., będąc tymsamym liderem rynku miesięczników poradnikowych adresowanych dokobiet - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismozyskało ponad 29 tys. czytelników w porównaniu z tym samym okresemubiegłego roku.

Na drugim miejscu uplasował się "Świat Kobiety" (WydawnictwoBauer) z 481 544 sprzedawanych średnio egzemplarzy, natomiast natrzecią pozycję zajął "Poradnik Domowy" (Agora) z przeciętnąsprzedażą wynoszącą 443 893 egz. Natomiast największy spadeksprzedaży zanotowała piąta w zestawieniu "Olivia" (Marquard MediaPolska), która rozchodziła się w I kwartale obecnego roku średnio wnakładzie 282 tys. egzemplarzy - o 90 tys. egz. mniej niż w tymsamym okresie 2007 roku

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:Dobre Rady, Olivia, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas