Prasa2013-10-11
0

„Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych, „Olivia” o 53 proc. do góry

W lipcu 2013 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w lipcu 2013 roku wyniosła 349 467 egz., czyli o 6,86 proc. mniej niż w lipcu 2012 roku.

Drugie miejsce zajęła „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), której  sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 19,62 proc. i uplasowała się na poziomie 293 991 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,18 proc. do 286 157 egz.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Olivia”, którą również wydaje Wydawnictwo Bauer (rok wcześniej wydawcą była spółka Marquard Media Polska). Wynik tego miesięcznika w lipcu br. wyniósł 147 614 egz., po wzroście aż o 53,44 proc.

Natomiast najwięcej stracił „Poradnik Domowy”, który spadł z miejsca czwartego na piąte. Wynik sprzedażowy tego pisma zmniejszył się bowiem o 24,39 proc. do poziomu 239 436 egz. Magazyn ten Edipresse kupił od Agory w lutym br. Nowy wydawca zdecydował się na odświeżenie tytułu, ale dopiero od numeru sierpniowego (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę


W porównaniu do czerwca 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 5,08 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Rady”. Natomiast najwięcej straciła tutaj „Claudia” (G+J Polska) - było to 16,89 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas