Prasa2008-09-10
0

'Dobre Rady' liderem, w dół 'Claudia' i 'Olivia'

W czerwcu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady'(Burda Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 468 978 egz.- to 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo 'Świat Kobiet' (WydawnictwoBauer) - 399 725 egz. (wzrost o 4,4 proc.) a na trzecim "PoradnikDomowy" (Agora), który sprzedał się w liczbie 388 041 egz. (spadeko 0,5 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadeksprzedaży odnotował miesięcznik "Olivia".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas