Prasa2013-08-12
0

„Dobre Rady” liderem wśród miesięczników poradnikowych, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej

W maju 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych dla pań utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w maju 2013 roku wyniosła 380 901 egz., czyli o 6,44 proc. mniej niż w maju 2012 roku.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 8,09 proc. do 331 409 egz.

Natomiast na ostatnią pozycję podium spadła „Kobieta i Życia” (Wydawnictwo Bauer), której  sprzedaż ogółem w ciągu roku zmalała o 10,14 proc. do 331 042 egz.

Tuż za podium uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego pisma zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 31,71 proc. do poziomu 245 499 egz. Magazyn ten Edipresse kupił od Agory w lutym br., a od numeru sierpniowego został on odświeżony (więcej na ten temat).

Z kolei największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika w maju br. wyniósł 153 935 egz., po wzroście o 46,29 proc.

Zobacz tabelę


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 4,93 proc.) pochwalić się mogła „Claudia” (G+J Polska). Z kolei również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - było to 25,91 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas