W październiku 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w październiku 2014 roku wyniosła 349 235 egz. W porównaniu do października 2013 roku zwiększyła się ona o 1,11 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 315 340 egz., po wzroście o 2,59 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmalał o 3,38 proc. do 294 298 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 30,34 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w październiku ub.r. wyniosła 130 271 egz.
Zobacz tabelę
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 21,31 proc.
Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 3,28 proc., odnotowały „Dobre Rady”.
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.