Prasa2016-04-11
0

„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie

W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 300 076 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 16,93 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciej na drugą lokatę awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 265 256 egz., po jednak spadku o 16,36 proc.

Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,93 proc. do 244 598 egz.

Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 5,31 proc. do 150 038 egz.

Zobacz tabelę

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 18,61 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 24,54 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas