Reklama2012-10-05
1

„Dobry Plan” w kampanii firmy Kruk (wideo)

Rusza kampania reklamowa firmy windykacyjnej Kruk obejmująca m.in. program „Dobry Plan”. Akcję wspólnie z firmą przygotowały agencje Opus B i Divizion.

W ramach programu „Dobry Plan” do 28 października wszyscy, którzy chcą uwolnić się od problemów zadłużenia, mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony internetowej dobry-plan.pl. Trzy wybrane rodziny przez trzy miesiące będą uczyć się od trenerów z Polskiego Stowarzyszenia Coachingu i Rozwoju, jak bardziej efektywnie zarządzać domowym budżetem. W lutym, na zakończenie projektu, ta rodzina, która zrobiła największe postępy, otrzyma sprzęt AGD i nagrodę finansową. Akcję na zlecenie firmy Kruk prowadzi agencja 24/7 PR.

Kampania obejmuje też reklamy w telewizji, radiu i prasie. Spot telewizyjny, w stylistyce nawiązującej do popularnych seriali paradokumentalnych, przedstawia historię wybraną przez osoby zadłużone podczas badań jako najbardziej odzwierciedlająca rzeczywistość.

Reklamy do grudnia będą emitowane w wybranych kanałach telewizyjnych, prawie 20 kanałach radiowych (zarówno ogólnopolskich, jak i regionalnych) oraz dodatkach telewizyjnych do prasy regionalnej we wszystkich województwach i tytułach poradnikowych oraz tabloidowych. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja kreatywna Opus B, wyreżyserował go Konrad Aksinowicz, a wyprodukowała firma Divizion.

Autor:tw

Więcej informacji:Dobry Plan, Kruk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas