Reklama2012-09-26
0

„Dobry wzrok na całe życie” - Acuvue zachęca do badania wzroku

Ruszyła kampania soczewek kontaktowych Acuvue zachęcająca do regularnego badania wzroku u okulisty. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy OMD.

Rozpoczęta właśnie kampania Acuvue podkreśla znaczenie regularnych wizyt w gabinecie okulistycznym i konieczności kontroli wzroku. Akcja jest związana z przypadającym na 11 października Światowym Dniem Wzroku. W ramach kampanii w dniach 11-14 października będzie można bezpłatnie dokonać wstępnej kontroli wzroku w wybranych salonach optycznych w całej Polsce.

Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Na outdoorze wykorzystywanych jest m.in. ponad 15,3 tys. nośników digital OOH z oferty Screen Network w ok. 440 lokalizacjach w całym kraju. Planowaniem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas