Telewizja2022-09-20
20

Reality-show „Doda - 12 kroków do miłości” przyciąga do Polsatu 740 tys. widzów

Dorota Rabczewska na planie programu „Doda. 12 kroków do miłości”, fot. PolsatDorota Rabczewska na planie programu „Doda. 12 kroków do miłości”, fot. Polsat

Pierwsze trzy odcinki nowego show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 742 tys. widzów. W porównaniu do nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie serialu „Kuchnia” widownia się niemal nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat nowy cotygodniowy program „Doda - 12 kroków do miłości” pokazuje w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 17 września) wyniosła 742 tys. widzów, co przełożyło się na 6,03 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 811 tys. osób.

Dla porównania, nadawany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie nowy serial „Kuchnia” po trzech tygodniach emisji notował porównywalną widownię - 745 tys. osób, co przekładało się na 6,03 proc. udziału w grupie 4+, 7,56 w 16-49 i 7,42 w 16-59.

Dorota Rabczewska na potrzeby programu „Doda - 12 kroków do miłości” na 40 dni zamieszkała w wynajętym luksusowym domu. Piosenkarka spotkała się osobno z 12 mężczyznami z różnych środowisk i o różnym statusie społecznym, wybranymi na podstawie jej preferencji.

Po serii 12 randek Doda wybrała czterech, z którymi spotkała się kolejny raz. Na koniec wskazała jednego i spędziła z nim romantyczny weekend. W programie piosenkarce towarzyszyli najbliższa przyjaciółka Oliwka, oficjalny sobowtór Mariusz Ząbkowski „Dżaga” oraz terapeuta Leszek Mellibruda, z którym Doda omawiała spotkania z kolejnymi kandydatami.

Zdjęcia do reality-show realizowane były wczesnym latem, prace na planie zakończyły się w połowie lipca br. Dorota Rabczewska na ten czas zamieszkała w willi wartej 4 mln zł.

Za realizację programu odpowiada Rochstar, reżyserią zajął się Michał Majak, a producentem kreatywnym jest Pascal Litwin.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas