Reklama2014-05-16
1

„Dołącz do rewolucji” - pierwsze polskie spoty Garnier reklamują farby do włosów Olia (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa farb do włosów Olia, nowego produktu marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dołącz do rewolucji”, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia.

W spotach Garnier Olia występują trzy kobiety, które opowiadają, dlaczego używają tego produktu do farbowania swoich włosów. Reklamy informują, że farby są oparte na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru, za to nie zawierają amoniaku. Nową formułę produktu ma podkreślać hasło „Dołącz do rewolucji”.

W ramach akcji trzy reklamy są emitowane m.in. w kanałach TVP i TVN. Są to pierwsze spoty telewizyjne marki Garnier zrealizowane specjalnie na polski rynek. Ponadto kampania obejmuje materiały POS.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Garnier, L’Oréal Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas