Reklama2011-01-12
0

Dolcan na 20-lecie: nowe logo, serwis i kampania

Dolcan rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 20-lecia swojej działalności. Jednocześnie zmieniono logotyp i serwis internetowy firmy.

Trwająca obecnie kampania reklamowa firmy deweloperskiej Dolcan informuje, że z okazji 20-lecia swojej działalności oferuje ona 20 promocji. Akcja obejmuje prasę oraz outdoor (billboardy i ekrany LED w Warszawie, w pobliżu inwestycji realizowanych przez firmę).

W kampanii wykorzystywane jest nowe logo Dolcanu, w którym dominują kolory fioletowy i zielony oraz znajduje się claim „Budujemy pod Twoim kątem”. Jednocześnie uruchomiono zmienioną wersję serwisu internetowego firmy, którego szata graficzna współgra z jej nową identyfikacją wizualną.

Nowe logo i serwis Dolcanu oraz kreację jej jubileuszowej kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo. Natomiast planowaniem i zakupem mediów na potrzeby swojej akcji reklamowej firma deweloperska zajęła się w ramach wewnętrznego biura marketingu i PR.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas