Reklama2012-04-04
4

"DoLODuj się" - nowa loteria Nestlé Ice Cream wsparta kampanią

Pod hasłem "DoLODuj się" ruszyła loteria promująca marki lodów Nestlé. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i w punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Graffiti Film, MEC i 3M Projekt.

W loterii "DoLODuj się", która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 31 sierpnia br., codziennie do wygrania są smartfony Samsung Galaxy Ace i 50 doładowań o wartości 20 zł do telefonu w każdej sieci. Aby wziąć udział, należy kupić loda Nestlé, zachować paragon i wysłać SMS o treści "Nestle.nazwaloda" na numer 70120 (koszt SMS 0,62 zł brutto). Zgłoszenie można również zarejestrować bezpłatnie za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.lody.nestle.pl/dolodujsie. Uczestnik od razu otrzyma SMS-a z informacją czy wygrał. Jeden paragon uprawnia do jednego zgłoszenia.

W loterii biorą udział wszystkie lody marek Nestlé: Kit Kat, Princessa, Lion, Movenpick, Macao, Cortina, Nestea Tube, Pirulo Banan, Hello Kitty, Gobek, Kwasniak, Kaktus, Nesquik, Manhattan, La Cremeria, Nestlé Cream, Sztywniak, Jojo, Maxi Bon, Big Sandwich, Extreme, Nestea Peach, Beach Cola, Nestlé Śmietankowe i Krejzol.


 

Promocja będzie wspierana kampanią w głównych stacjach telewizyjnych, prasie handlowej, internecie (www.lody.nestle.pl, Facebook, YouTube, popularne portale) i w punktach sprzedaży.

Koncepcję loterii stworzyła agencja Euro RSCG 4D, która jest także jej organizatorem oraz odpowiada za przygotowanie kampanii telewizyjnej i strony internetowej. Reklamę wyprodukowało studio filmowe Graffiti Film. Za kampanię prasową, internetową oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Materiały POS przygotowała agencja 3M Projekt.

Autor:km

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas